Notícia

Segona victòria del Sènior C masculí

Segona victòria del Sènior C masculí

L'equip entrenat per l'Albert Baqueró va treure el caràcter necessari per poder aconseguir la segona victòria de la temporada contra el Grup Barna en el primer partit de la segona volta. El matx va estar igualat durant 33 minuts, a partir d'aleshores, els nostres van rebre forces personals que els van portar a la línia de tir lliure; de mica en mica van anar eixamplant la distància fins als 16 punts d'avantatge finals.

De la resta de sèniors, només l'A i el C femení van aconseguir victòries. L'A es va imposar a casa al Gramenet i va endur-se el partit per 29 punts i el C va guanyar al Pineda de 19 punts a la població Maresmenca.

A Pomar, hi va haver "mudança" de pista durant el partit del pre-infantil femení. Les goteres van fer acte de presència i l'equip va haver de canviar, amb el partit començat, a la pista 2; l'única que no estava afectada per goteres. El canvi de pista els hi va permetre endollar-se més i acabar guanyant còmodament al Mataró.

A les categories intermèdies, victòria per només 1 punt del júnior B femení contra el Sant Celoni. El júnior A i el cadet A masculins també van guanyar els seus partits contra el CEISSA i el Vilassar de Mar.

En categoria infantil, cara i creu pels masculins: l'A es va imposar al Manyanet Molins mentre que el B va caure davant el Martinent; el femení va guanyar al Cornellà a casa.

En bàsquet base, victòries dels minis B i C masculins acompanyants pel pre-mini B mascuí i el pre-mini A femení.

Aquest cap de setmana l'escola de bàsquet d'I4, per fi, va poder jugar els primers partits de la temporada. El debut era molt esperat, ja que els més petits de l'entitat encara no havien pogut estrenar-se. Durant el matí dissabte, a l'Olímpic, s'hi van disputar diferents partidets; els nostres van poder gaudir anotant les seves primeres cistelles convertides. Gran jornada que va permetre als infants divertir-se acompanyats de les seves famílies.